מי חומל על צוות משאבי אנוש בימים המורכבים כעת?

לאחר מפגש למש״א שהנחתי בנושא, כמענה לבקשה אד הוק ובהמשך לפוסט של Shella Dayan Harbagiu, התחדד לי הצורך העכשווי של תמיכה בצוותי מש״א, מכמה סיבות:
1. משל ״מסיכת החמצן״ בתדריך הדיילת בטיסה, מחזק את ההבנה שאם לא נטפל בעצמנו קודם, לא נוכל לטפל בילדים, במנהלים, בעובדים ובסביבה.
2. כמו בתהליך חיפוש עבודה, בו חשוב לשלב פעילות שאוהבים ומעלה את האנרגיה כמו: ספורט, זמן ל טוב, מוזיקה שמנקה את הראש – גם כעת על צוותי מש״א להקפיד על הפסקה קלה עבור עצמם, להתרעננות.
3. שילוב שיחה עם חבר.ה או אנשי מקצוע, לחיזוק וקבלת פרספקטיבה על ההתמודדות עם המצב. כדי להרגיש שאנחנו לא לבד במסע הזה ש״נפל״ עלינו פתאום, בו מצאנו עצמנו צריכים לחזק את הסביבה.
4. העלאת חיוך גם אם היא מלאכותית בשנייה הראשונה, לאחר כמה שניות משחררת הורמונים חיוביים המעוררים תחושה טובה, המשכנעת גם את עצמנו בחשיבות החיוך ועד כמה הוא יפה עלינו.
5. לצד החיוך, כדאי להרשות לעצמנו לבטא את כל מנעד הרגשות, גם השליליים. זה טבעי להרגיש כך במציאות הקשה שאין לנו שליטה עליה, רק לזכור כי יש לנו שליטה על התגובה. הבחירה בעשייה מחזירה את הרגשת המסוגלות שלנו, מאמנת את השרירים להתמודד ומגבירה את החוסן, הכל בהתאם ליכולת האישית כרגע. ״הכל בראש״ ואנחנו בוחרים בדרך ההתמודדות עם פן הפרסונליזציה האישי.
מרגישים.ות צורך בכלים להתמודדות אפקטיבית שלכם.ן עם המצב? להתמודדות המנהלים והעובדים שלכם עם הסיטואציה?
אשמח לסייע, כאן עבורך
ענת כנען, איתך בדרך להצלחה בקריירה
ומצרפת תמונה מהתשליך – להשליך קשיים וחרדות ולפנות מקום לכלים יעילים להתמודדות עם הסיטואציה הנוכחית

לפוסטים נוספים, בקרו בעמודי הרשתות החברתיות שלי

שתפו פוסט זה

פוסטים נוספים